2010. november 10., szerda

Faggyúgolyó díszcsomagolásban, gyermeki segítséggel!

Biztos többen irigykedtünk már egy-egy könyvben, internetes oldalon megpillantott, esztétikus, jópofa etető láttán. Én hosszú ideje birkóztam a gondolattal, hogy is tehetném hangulatosabbá a kereskedelemben kapható faggyúgolyókat. Számos angol és tengerentúli oldalon találtam már megfelelőnek tűnő tárgyakat. De sajnos a beszerzése illetve egyszerű elkészítése ásta alá tervemet. Olyan tartót próbáltam kitalálni, amit lányaimmal is könnyedén eltudok készíteni és annak elkészítését másoknak is egyszerűen el tudom magyarázni. Ilyen faggyúgolyó-tartót sikerült elkészíteni lányaimmal az elmúlt napokban. Nem kellett hozzá más, mint 30x30cm műanyag bevonatú csirkeháló, egy kevéske drót és egy csomag faggyúgolyó. A képek remélem jól illusztrálják az elkészítését. Így megszületett egy a madaraknak és természetesen számunkra is kedvesebb etető.






Amint kikerült és a kedvencek is rátaláltak,hozom a képeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...