2010. december 5., vasárnap

Etetői hangulatjelentés


Az elmúlt napok zord időjárása igencsak megviselte madarainkat. A nagy hideg és hó még több éhes szájat hozott az etetőkre. Sajnos a hét folyamán minden este a késői órákban érkeztem haza és a szombat is programokkal zsúfolt volt. "Nem mellesleg  jól sikerültek" Így hát nem csoda ha rendkívüli módon vártam a szombat reggeli pillanatot melyben újra megcsodálhatom a kerti etetők falánk kedvenceit. Bár még nálunk sem jártak sem a tengelicek, sem a zöldikék, sőt még ez ökörszemek sem tették tiszteletüket, az hihetetten látvány fogadott amint kitekintettem. Kedvesebbnél-kedvesebb jelenetek zajlottak az élelemért folyó küzdelem közben. Sok-sok csodálatos pillanatot sikerült megörökítenem, melyek közül nem volt könnyű választanom. Az elmúlt héten a lányokkal készített faggyútömbök kihelyezése hatalmas sikert aratott madaraink körében, szinte egész nap tömött sorokban vártak az éhes szályak, hogy egy egy hely felszabaduljon rajta.


 Te odaát mi a helyzet?
 Engedd el ez az enyém!!
 ..hogy minden szemért meg kell harcolni.










 Köszönöm uram ezt a jó falatot!!
... és a kis faroktól nélkül kedvencke.

6 megjegyzés:

  1. gyönyörű képek!

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozom, valóban mesés képek! Gratulálok! Sajnos még itt sem tették tiszteletüket a tengelicek és a zöldikék, de ami késik az nem múlik! :) Viszont egyre több a kékcinege, ma is láttam hármat!

    Birdman

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa!
    Köszönöm!
    Péter

    VálaszTörlés
  4. Szia Birdman!
    Neked is köszi. A kékcinegék mindig is az etető egyik fénypontjai. ..egyetértek.
    Péter

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom,hogy sikere volt a faggyútömböknek,van benne minden mint a búcsúban :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Karcsi!
    Most a Judit féle Kókuszos kivitel jön!
    Péter

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...