2010. december 21., kedd

Ildi találkozása a nagy fakopáncsal

Bár nekem az elmúlt két napban nem sok lehetőségem volt a kis kedvenceink közelségében lenni, azért akadt szerencsés kismama akiknek ez megadatott.
Sőt!!
Ildi akinek ideje nagy részét két fia nevelése  teszi ki, ha lehetősége engedi hasonló megrögzöttséggel lesi és fotózza a madarakat.
Hétfő délután néhány kellemes percet okozott neki két kis gézengúz madár.
A kertjük egyik akácfáján egy nagy fakopáncs tojó próbált fehérjedús élelemhez jutni. Eközben egy széncinege repkedett a fakopáncs környezetében, talán lesvén mi is juthatna neki.



2 megjegyzés:

  1. Wow, Ildi, milyen jó képek! Nagyon édes ez a cinege, ahogy legyeskedik a harkály körül =)))

    Most elutazom kb. 27-éig vidékre, nem lesz internetem, úgyhogy megkíméllek benneteket a kommentjeimtől, hihi. =) Az etetőket feltöltöttem, csináltam új madárkalácsot (zsír, fekete szotyi, hámozott köles, mák és kókuszreszelék, de nem nagyon tetszik nekik - beleszagolnak, rázzák a fejüket és arrébbmennek. Válogatósak! Az előző adagban zsír volt, meg hámozott szotyi, meg lenmag - lejárt reformkonyhai elemek a kamrából -, na, azt szerették nagyon. =D)

    Nagyon boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
    Vigyázzatok magatokra, sziasztok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kiddy!
    Boldog Ünnepeket kívánunk mindannyian nektek is!
    Érezzétek jól magatokat és pihenjetek jó sokat!
    Péter

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...