2011. március 14., hétfő

Az első csók

Folytatván a Zöldikékről irt reggeli kis bejegyzésem, újabb kedves pillanatokat sikerült lencsevégre kapnom. A nap folyamán tovább csicseregték nászéneküket a zöldikék, szinte minden nagyobb fára jutott egy-egy sárgán fénylő hím, néha-néha össze is zörrentetek.

De a nap pillanata akkor történt amikor egy kedves pár egymásra talált. Az egyik fűz tetejére szált egy tojó, majd nemsokára a közelébe egy hím, amely el is kezdte a kis énekét, majd egy kicsit tollászkodott, melyet a tojó néhány perc múlva egy csókkal honorált.

5 megjegyzés:

  1. Fantasztikus!!!!Az év képe!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mammka, Ági!
    Köszönöm!
    Péter

    VálaszTörlés
  3. Milyen aranyosak! Tényleg nagyon jó kép!
    Én beszedtem az összes kaját. A rigók bőszen szedegetik a hernyókat és a gilisztákat. Néha be-benéznek verebek, zöldikék, jön kapirgálni néhány pinty, meg galamb.
    Két B-odú van, kíváncsi vagyok, a tavaly kitettbe költözik-e valami. És hogy hozzám visszajönnek-e a széncinkéim. =)))
    Hát ez a téma mifelénk. =)

    VálaszTörlés
  4. Szia Kiddy!
    Én a maradékot még kint hagytam, de egy-egy tengelic és veréb kivételével más nem jár már eszegetni. A zöldikék most mással vannak elfoglalva. Nálam is megjelent egy rigó pár fel is rakom a képeket. Ja és az odú is fontos, jól mondod!
    Péter

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...