2009. január 3., szombat

Téli etető


A madarak a dús növényzetű kerteket (melyek hasonlítanak természetes élőhelyükhöz) részesítik előnyben. Arról, hogy én mit tettem ennek érdekében, azt majd egy másik szösszenetben, mivel télen a megfelelő élelemmel feltöltött etetők vonzzák csak igazán a madarakat. A széncinke és a kék cinke szinte azonnal odatalál, majd a mezei veréb és a tengelic, de idővel (kitartással) megjelennek a ritkább madárfajok is, mint pl. a zöldike, ökörszem, vörösbegy és csak a szerencsén múlik, hogy mikor jelenik meg egy-egy újabb faj.
Etetőket sok helyen lehet venni, de aki ezt nem teheti meg vagy egyszerűen szeret ilyen dolgokat maga készíteni (mint pl.én) egyszerűen és sokféle kivitelben teheti ezt meg. Későbbiekben nyújtok néhány ötletet ezek megvalósításához.

2 megjegyzés:

  1. én azt kérdeztem hogy mi szerencs leggyakoribb fája erre nem ez jött ki!!!meg még aez is beirtem hogy mi szerencs történelmi eseménye ésez jött ki:PL:RÁKOCZI ZSIGMONDOT SZERENCSEN TEMETTEK EL

    VálaszTörlés
  2. és mi szerencs leggyakoribb fája?

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...