2010. október 10., vasárnap

Ha lovasfarm akkor Búbos pacsirta


Zsófi lányom és Panna barátnője hétvégi lovaglással jutalmazzák a hétköznapok kemény munkáját(tanulását). Amíg ők a lovastréningen ügetnek, addig én a boldogi lovasfarm és környékének madárvilágát szoktam meglesni. A környék lápos-erdős vidékekkel tarkított puszta világa számos madárfajnak ad otthont. Gyurgyalagok, ölyvek, sólymok, gólyák és még oldalakon keresztül sorolhatnám a fellelhető madarak nevét. Tegnap az istálló környékén szép számban táplálékot kereső búbos pacsirtákat vettem górcső alá. A verebeknél testesebb kis búbos kedvencek szorgos munkával kutattak a kavicsok között, majd a kifutó gyepén. Ilyen népes számban és közelségben még sosem sikerült megfigyelnem a lovasfarm kedvenc kis madarát.

Merre is keresgéljek?

...ki ez a sok ismeretlen? Kicsit ijedős vagyok!

Na végre találtam valamit!


Innen a kövek tetejéről jobban belátom a környéket.


...várj meg kislány, mondom a..






Gyere nézzük meg a lovasokat!










Íme a boldog lovas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...