2009. december 31., csütörtök

Balkáni gerle

"Streptopelia decaocto"



Karácsonykor lányaimmal a "Reszkessetek betörők" című filmeket néztük, nem utolsó sorban jót szórakoztunk, de amiért ezt a bejegyzést írom, az a második rész egyik jelenete a két vadgalambról, akik a barátságot szimbolizálják. Én csak balkáni gerléket tudok küldeni, de biztos vagyok benne, hogy ezekről a kedves madarakról készült képek is hasonló erővel bírnak. Ahogy az égen repülnek, vagy ahogy egy fa ágán ülnek, tényleg a szabadságot és a békességet sugallják.


Az etetőkön ritkán látni, de az etetők környékén gyakran feltűnik, a talajon szeret csipegetni. Míg a költési időszakban párosával látni, addig a téli hidegebb időben gyakran látni egy-egy kedvelt fán csoportosan pihenni.



Így kívánok "Szeretetben és békességben bővelkedő boldog új évet"

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretem őket!Valóban a békességet és a nyugalmat árasztják.
    Tél vége felé szokott hozzánk egy pár jönni eszegetni.
    Mostanában csak egyedül jön egy gerle.
    Ma reggel egy csapat veréb volt dézsmálni, cinke eddig nem.
    Tegnap megették a diót,megint rakok ki ma.:)

    És igen,a legfontosabb: Ahogy írtátok: SZERETETBEN bővölködő új évet kívánok én is,ez a legfontosabb!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mammka!

    Sok-sok örömet az egész családban az egész családnak!!!

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...