2011. június 14., kedd

Egy etetés pillanatai

Tengelic fiókák
Kis nasi míg anyáék nem jönnek!

Az elmúlt napok egyik kedves jelenete volt amint a kertünk egyik akácfáján 4 tengelic fióka, apjuk érkezésére hatalmas tolakodásba kezdett a finom falatok reményében.

2 fiókára lettem figyelmes amint a hajtások friss leveleit majszolgatják miközben reményeim szerint a kártevő bogaraktól is megszabadítanak minket. Amint óvatosan keresgéltem a megfelelő fényképezési helyet, a két tengelic két másik a sűrűben meghúzódó testvérével felreppent egy magasabb ágra, ahol nemrégiben landolt teli begyű apjuk.
Na, ki lesz az első!!???


Én voltam a legjobbbbb!

1 megjegyzés:

  1. De tünemények a kis haspókok, vagy inkább begypókok :-)...nem nagyon van idejük unatkozni a szülőknek.

    csipike

    VálaszTörlés

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...