2010. január 14., csütörtök

Tavaszra várva!!!

Bár a tél még sok havat és meglepetést tartogathat és természetesen szeretném még kiélvezni az etetőkre látogató madarak sokszínűségének látványát, de e komor hétköznapok sötét estéit már a tavaszvárás gondolatai éltetik. Arra az elhatározásra jutottam, hogy blogomat megpróbálom a természet egyéb csodáival még színesebbé tenni. Így tavasztól a blog "A Kertem madarai és más természeti szépségei" címet fogja viselni. Remélem hasonló örömmel olvassátok majd ezen sorokat is.  Mivel Zsófi lányom szerint kertünkben a madarak boldogabbak mint máshol.



Amiért e szösszenetet papírra(blogra) vetettem az egy igen kedves könyvem beharangozása. 2008 karácsonyára szeretett páromtól kaptam egy nagyszerű könyvet, mely a Kárpát-medencében található állatvilágot mutatja be számunkra, színes, élvezetes ismertetőkkel. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

A hétvégében nagyon bízom, mivel van egy kedves madár, akit már nagyon szeretnék látni az etetőmön. A következő írásomban vagy így, vagy úgy, de bemutatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Gyurgyalag pár

Gyurgyalag pár

Én mint madárbarát...